SelfEvents.ro - marturii nunta, marturii botez, trusouri botez, accesorii nunta si botez
IMG-LOGO

Cum comand?

DOCUMENTE CONTRACTUALE
Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

Notificarea primita de catre Client, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri din Comanda va anunta Clientul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Client in momentul primirii de catre Client de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

COMANDA
Clientul poate efectua Comenzi pe SelfEventS.ro, prin adaugarea Bunurilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres (ramburs la primirea coletului sau prin card bancar). Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta.

Adaugarea unui Bun in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului.

Prin finalizarea comenzii, clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

Prin finalizarea Comenzii, Clientul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.

SelfEventS.ro isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel SelfEventS.ro. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul se poate adresa Departamentului de Client Service al SelfEventS.ro, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin adresele mentionate la sectiunea "Contact" din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

SelfEventS.ro isi rezerva dreptul de a cere Clientilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul Site-ului.

Toate tarifele aferente Bunurilor prezentate pe SelfEventS.ro sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.

In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Clientul.

Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.